• Inowrocław, ul. Wojska Polskiego 2A
  • Pon-Pią: 08:00 - 18:00

Diagnostyka i komputerowe badanie stóp i chodu

Diagnostyka i komputerowe badanie stóp Inowrocław

Wyniki po 30 min

Zapraszamy!

Diagnostyka i komputerowe badanie stóp i chodu

Nowoczesne badanie specjalistyczne

Badanie komputerowe stóp wykonujemy przy pomocy najbardziej zaawansowanego sprzętu. Takie badanie jest obecnie najlepszym sposobem diagnozowania przyczyny wad postawy oraz występujących bóli w obrębie stóp, kolan i kręgosłupa. Stosowane przez nas specjalistyczne oprogramowanie BIOMECH umożliwia szeroką i szczegółową analizę otrzymanych wyników oraz pozwala bezbłędnie określić, jakie wkładki ortopedyczne należy wykonać dla pacjenta.
Polecane jest każdemu, dzieciom, młodzieży, osobom starszym, sportowcom, osobom aktywnym fizycznie.
Jeśli nigdy nie robiłaś/eś badania komputerowego stóp a odczuwasz dolegliwości w obrębie stóp, kolan, bioder, kręgosłupa, koniecznie umów się na wizytę.

Jak wygląda badanie?

Badanie jest bezinwazyjne, bezbolesne i bardzo proste dla pacjenta, a cała wizyta trwa ok. 30 minut.
Badanie składa się z:

• Wywiadu.
  • Badania statystycznego i funkcjonalnego na podoskopie.
  • Badania posturalnego i fizjoterapeutycznego
  • Badania biomechanicznego na platformie pedobarograficznej obejmującego analizę statystyczną oraz dynamiczną funkcję stopy i chodu.
  • Badania na Podoscanie 2D, dającego możliwość oceny części podeszwowej stopy oraz uzyskania pomiaru długości stopy.
Połączenie tych wszystkich sposobów diagnostyki pozwala zaprojektować idealnie dopasowaną wkładkę dla danej stopy, która jest skutecznym sposobem korygowania wielu wad i schorzeń, takich jak płaskostopie, haluksy, zespół stopy cukrzycowej, ostroga piętowa czy reumatoidalne zapalenia stawów.
Wkładki ortopedyczne Inowrocław
Wkładka ortopedyczna Inowrocław